Egemedya Ajans Başkanı Hasan Ege Tütüncüoğlu: “Müşterilerimiz yeni müşterilerimize referans oluyor”

Yerel medyaya verdiği destek için Karşıyaka LIFE “İzmir’in EN’leri” ödülüne son üç yıldır layık olan Egemedya’yı sizlere de yakından tanıtmak için Egemedya Ajans Başkanı Hasan Ege Tütüncüoğlu ile güzel bir röportaj gerçekleştirdik.

Röportaj: Güliz Eğrihancı

 

Egemedya’nın kuruluş tarihçesini anlatır mısınız? Ayrıca şu anda verdiğiniz hizmetler nelerdir?

Egemedya, 2008’de Çeşme’de ‘Açıkhava Reklamcılığı’ ile ajans hizmetlerine başlayan ve bu alandaki başarılarını hızla diğer sektörel kollara da taşıyarak bugün Ege Bölgesi’nin konusundaki en etkin ajanslarından biri olma gururunu yaşayan bir medya ajansıdır.
Ana faaliyet konusu açık hava reklamcılığı olsa da, Doğan Burda, Turkuvaz ve Group Medya dergi gruplarının da İzmir’deki tek temsilcisidir.
Medya planlama ve satın alma ise Egemedya’nın temel taşlarıdır. Reklam kampanyalarının doğru zamanda, doğru mecra ile hedef kitleye ulaşmasını sağlar; markalar ile tüketicileri arasında çift yönlü bir iletişim kurar. Halkla ilişkiler departmanımız sayesinde de yazılı ve görsel tüm medya kanalları ile bağlantı kurup, ilişkileri geliştirme ve yönetmede müşterilerimize stratejik destek veriyoruz.
Müşterilerimiz için haber içerikleri geliştirip, bu haberlerin basında yer almasını sağlayarak medya ilişkilerinin verimini arttırıyoruz.

Kurumsal firmalar neden sizi tercih ediyor ya da tercih etme sebepleri nelerdir?

Egemedya kurulduğu dönemden bu yana birçok kurumsal firmanın reklam kampanyalarını yönettiği gibi her geçen gün portföyüne yenilerini katarak büyümeye devam ediyor.
Müşteri portföyü ağırlıklı olarak Ege bölgesi markalarından oluşsa da son dönemde ulusal markaların İzmir yatırımlarının da medya planlama adresi Egemedya olmuştur.
Kurumsal firmalar İstanbul’da global medya ajanslarından aldıkları hizmet içerisinde doğru hedef kitleye ulaşma adına; analiz, raporlama ve bir takım istatistiksel dataları kullanmaya alışık olduklarından, bu hizmetleri de bölgede Egemedya’dan profesyonel şekilde alabildikleri için kampanyaların başarı oranı yüksek çıkıyor. Bu da markaların Egemedya’yı tercih etmesinde önemli rol alıyor.
Memnun kalan müşteri yeni müşteriler için referans oluyor. Böylelikle organik olarak büyüyen bir yapı da ortaya çıkıyor. Ayrıca Egemedya’nın mecra sahibi olarak müşterilerine sağladığı katkı ve avantajlar kendi müşterilerini rakipleri içinde bir adım öne çıkmasına destek oluyor.

Bir Cevap Yazın