56 Yıllık Aydın Otomotiv’in Müşteri İlişkiler Müdürü Aylin Aşıcı: “Ana prensibimizde MÜŞTERİ kadar ÇEVRE de önemlidir”

Ahmet Aydın AKANSU

“Ana prensibimizde MÜŞTERİ kadar ÇEVRE de önemlidir”

Ege Bölgesi’nde önemli bir marka haline gelen A.A.Aydın Otomotiv’in genç ve güler yüzlü müşteri ilişkileri müdürü Aylin Aşıcı, “Küresel ısınmanın artmasıyla dünyada gittikçe yaygınlaşan “karbon ayak izi” tartışması bizim içinde çok önemlidir. A.A.Aydın Otomotiv olarak her müşterimiz için ağaç dikerek çevreye verilen zararı azaltmaya çalışmaktayız” diyor.

İşinin başına gelmeden duramayan 80 yaşındaki babası Ali İhsan Aşıcı’nın kurduğu A.A.Aydın Otomotiv’de Amerikan otomobil ve arazi taşıtları grubunda sertifikalı, deneyimli ve eğitimli personeli, yarım asırdan fazla bilgi birikimi, yenilikçi yapısı ve yüksek kalitede servis hizmetleri vererek müşterilerimizin araçlarını daha konforlu ve güvenli hale getirirken çevrenin korunmasına da o kadar büyük önem veriyoruz. Her müşterimiz için ağaç dikerek çevreye verilen zararı azaltmaya özen gösteriyoruz” diyor. Kendisi gibi güler yüzlü hanımlardan oluşan müşteri ilişkiler departmanını kuran Aylin Aşıcı, araçlara yapılan garantili ve güvenilir hizmet kadar müşterinin ilk karşılanmasının da önemli olduğunu vurguluyor.

Aydın Otomotiv ne zaman ve kimin tarafından kuruldu?

Babam Ali İhsan Aşıcı 1950’lili yıllarda Amerikan otomobillerinin İzmir’deki servisi olan Okbaş garajında mesleğe ilk adımı atarak otomobil dünyasına girmiştir.

Aydın Otomotivin misyonu ve vizyonu nedir?

Kurucumuz Ali İhsan Aşıcı’nın ilerleyen yıllarda mesleki bilgi ve becerilerini bizlerle paylaşarak kurumsallaşmaya adım attık. Daha sonra kuruluş felsefesini oluşturan 3A konseptini tamamlamış olduk. Modern, güvenilir ve hızlı hizmet parolasıyla da yola çıkmış olduk. Aydın Otomotiv, sektörün köklü ve güvenilir bir markası, Her zaman kaliteden ödün vermeden müşteri memnuniyeti ile ilgili önemli çalışmalar planlıyoruz. Bunun dışındaki hedefimiz, servis dışında sıfır araç satışını da müşterilerimize sağlamak.

Bildiğim kadarıyla aile şirketisiniz, görev dağılımı nasıl, sizin göreviniz nedir, neden böyle bir göreviniz var, bir bayan olarak görevinizin zorlukları nelerdir?

Benim görevim müşteri ilişkileri sorumlusu ve satış sonrası hizmetler müdürüyüm. Onursal Başkanımız Ali İhsan Aşıcı, Genel Müdürümüz Ajlan Aşıcı, kontrol bölümü ile Aydın Aşıcı ilgilenmektedir. İşimi severek yapıyorum. Müşterilerimizin memnuniyeti beni daha da istekle çalışmaya itiyor. Benim için bir zorluk yok.

Müessese olmuş, marka olmuş şirket ve işyerlerinin sosyal sorumluluk projeleri var. Sizin sosyal sorumluluk çalışmalarınız var mı nedir?

Küresel ısınmanın artmasıyla dünyada gittikçe yaygınlaşan “karbon ayak izi” tartışması, ülkemizdeki çevreci sivil toplum kuruluşlarının da birinci sosyal sorumluluk çalışması haline geldi. Bizde Aydın Otomotiv olarak her müşterimiz için ağaç dikerek çevreye verilen zararı azaltmaya çalışmaktayız.

Müşteri portföyünüz kapsamı nereye kadar?

İzmir’in seçkin şirketlerinin araçlarına hizmet vermekteyiz. Bunun yanı sıra İstanbul Klasik Oto Derneği (İKOD) üyelerinin klasik araçlarının, Antika Otomobil Federasyonu başkanımızın koleksiyon araçlarının da bakımlarını üstlenmekteyiz. Ayrıca Türkiye’den ve Avrupa ülkelerinden tatil amaçlı gelen müşterilerimizin de araçlarına hizmet vermekteyiz.

Kaç çalışanınız var ve ne gibi hizmetler veriyorsunuz?

Servisimizde 35 uzman personelimiz bulunmaktadır. Bölümlerimiz, mekanik, elektrik, kaporta, boya, yedek parça, yıkama, 2.el araç satışı ve 3D car care estetik merkezinden oluşmaktadır.

Müşteri memnuniyet çalışmaları yapıyor musunuz?

Memnuniyeti arttırmak için yedek parça ve işçilikte kampanya uyguluyoruz. Ve ayrıca hediyelerimiz oluyor.

Bulunduğunuz sektörde müşterilerinizin sizi tercih etmesindeki nedeler nelerdir, ne gibi özel çalışmalar yapıyorsunuz.

Amerikan otomobil ve arazi taşıtları grubunda sertifikalı, uzman, deneyimli, ekibimizle yarım asırlık bilgi birikimi ve tecrübeyle yeniliklerde bulunuyoruz. Sürekli yenilenen teknolojik araçlarla ilgili eğitim ve seminerlere katılıyoruz. Yüksek kalitede servis vermekteyiz. Müşterilerimizin araçlarını daha konforlu ve güvenli kullanmalarını sağlıyoruz.

Küresel Isınmanın aşağıya çekilmesi için karbonmonoksit gazının azaltılması çalışmaları var ve Hibrit otomobiller yaygınlaşmaya başladı sizin bu konuda çalışmalarınız var mı?

Evet hibrit otomobiller piyasada yaygınlaşmaya başlıyor. Jeep firması bu konuda çalışmalar yapacağına inanıyorum.

Çalışmalarınızla ilgili sizin özellikle üzerinde durmak istediğiniz bir konu var mı?

Markamıza tutkuyla bağlıyız. Amerikan araçları bizim sevdamız. Ekip ruhu ve motivasyonla müşterilerimize en iyi hizmeti vermek için çaba içindeyiz. Şirketimizin adının garanti olduğu tüm müşterilerimiz tarafından bilinmektedir. İşimizi yaparken, yüksek kalitede servis hizmeti vererek müşterilerimizin araçlarını daha konforlu ve güvenli bir şekilde kullanmalarını amaçlıyoruz. Eğitimli personeli, 60 yıllık bilgi birikimi ve yenilikçi yapısı ile bugünkü düzeyini aşarak mükemmeli yakalamış bir servis haline geldik.

Bir Cevap Yazın