İZSU’dan teknoloji hamlesi

Bilişim alt yapısını son teknoloji ile güçlendiren İZSU, saha ekiplerini el terminalleri ile donatıp su ve kanal arızalarına çok kısa süre içinde ulaşmaya başladı. Yeni sistemle elektronik imzaya geçilerek dolaşan evrak sayısı en aza indi. Kağıtsız ofise geçiş sağlandı; personel verimliliği arttı. Sayaç okuma ve abonelik işlemleri de hız kazandı.

zmir Büyükşehir Belediyesi İZSU Genel Müdürlüğü, kamudaki en geniş kapsamlı bilişim projelerinden birini uygulamaya başladı. Dünya çapında bilişim hizmeti bir firmayla yapılan sözleşmenin ardından “Bütünleşik Bilişim Sistemi Projesi” 7 aylık çalışma sonrası devreye girdi. İZSU, proje sayesinde çok gelişmiş bir bilişim alt yapısına kavuştu; arıza giderim hızı artarken abone işlemleri de kolaylaştı.

Mobil ekipler sahada
Sahada görevli su ve kanal arıza ekiplerine 300 adet el terminali dağıtıldı. Böylelikle saha elemanlarının online olarak işlem merkezine bağlanması sağlandı.

Uygulanan yeni sisteme göre, kontrol merkezine aboneler tarafından iletilen her hizmet talepleri, iş emri haline getirilerek saniyeler içinde olay yerine en yakın saha ekiplerine online olarak yönlendiriliyor. El terminallerinden iş emirlerini gören ekipler, olay yerine en kısa zamanda ulaşarak arızayı gideriyor. Bu yeni mobil entegre sistem sayesinde, arıza giderim hızı da artıyor.

Bir Cevap Yazın