ÜNLÜ TURİZM GRUBUNDAN SERDAR ORTAÇ’A BÜYÜK DESTEK

Dünyaca ünlü turizm gruplarından Corendon, Serdar Ortaç’ın yeni klibi “Nankör”e sponsor oldu. Gülşen Aybaba yönetmenliğinde çekilen klipte Corendon’un 2015’te Bodrum’da işletmesine başladığı yeni oteli The Blue Bosphorus Hotel Gündoğan ve Corendon Airlines uçağı kullanıldı. Çekimleri 3 gün boyunca süren ve yaklaşık 40 kişilik ekibin çalıştığı Türkiye tarihinin en büyük bütçeli klipleri arasında gösterilen yapımın, iddialı aksiyon sahneleri ile de beğeni toplaması bekleniyor. Serdar Ortaç ve eşi Chloe Loughnan ilk kez kısa film tadında olan bir klipte beraber rol alırken, ünlü çift senaryo gereği kılıktan kılığa girdi. Çiftin özellikle Corendon Airlines uçağında kaptan ve kabin memurunu canlandırdıkları sahneler büyük ilgi gördü.

Corendon Turizm Grubu Hakkında:

1997 senesinde Hollanda’da kurulan ve bugün Avrupa’nın ve Türkiye’nin en büyük turizm gruplarından biri konumuna gelen Corendon Turizm Grubu’nun bünyesinde bir tur operatörü; 14 uçaklı bir havayolu firması, 8 otelli bir otel zinciri ve bir de incoming acentası bulunuyor. Grubun Otelleri; Antalya’daki Grand Park Lara, Bodrum Gündoğan’daki Blue Bosphorus, Bodrum Güllük’teki Iassos Modern, Çeşme Alaçatı’daki Solto Hotel, Çeşme Boyalık’taki Miplaya Otel ve Amsterdam’daki The College Hotel ve Vitality Hotel. Avrupa’da Türkiye tanıtımına yaptığı yatırımlar sayesinde bugün Türkiye denince akla gelen ilk isim konumunda olan Corendon, tur operatörü olarak Türkiye’ye yılda 600.000 turist getiriyor.

Bir Cevap Yazın