İzmirli otele 5 dalda Uluslararası kalite ödülü

guzel izmir oteli odul (2)Güzel İzmir Oteli, Dünyanın en büyük kalite zirve ödülü olarak kabul edilen, BID, (iş inisiyatifi yönelimleri) Uluslararası kalite ödülü kazandı. Bu yıl 172 ülkenin katıldığı organizasyonda Altın kategorisinde Kalite, Liderlik, Teknoloji, İnivasyon ve müşteri memnuniyeti dallarında ödül aldı. Uluslararası kalitesi, otel sektöründeki öncülüğü tescil edildi. “Fortuna 500 Global” listesindeki Hindistan Petrol, Pekin COFCO Plaza, Ansaldo Enerji, RAO-Birleşmiş Enerji Sistemleri, Franklin Elektrik, QMS ve Viking Line gibi dev şirketlerin yer aldığı Kalite Ligi’nde Türkiye’den daha önce Doğuş Holding, Digitürk, Sabancı Kültür Vakfı, Garanti Yatırım ve Türkiye İş Bankası almıştır.

‘KALİTEDE ULUSLARARASI YILDIZ’ ÖDÜLÜ

BID tarafından 25 Mayıs 2015 tarihinde New York’da Marriott Marquis Convention salonunda düzenlenen, sektörlerinde mükemmel liderlik vasfı ve artan pazar payına sahip olan, olumlu yönde gelişme kaydeden ve iş sonuçları her zaman sürdürülebilirlik özellikleri taşıyan öncü kurumların Business Initiative Directions tarafından ödüllendirildiği gecede, BID Başkanı ve CEO’su Jose E. Prieto tarafından verilen ödülü Güzel İzmir Oteli adına, Genel Müdür, Sinem Kurtural Karakundakoğlu ve Otellin Sahibi Reyhan Kurtural aldı. Törende dünyanın birçok ülkesinden başarılı şirketlerin temsilcileri de hazır bulundu.

guzel izmir oteli odul (1)Dünyanın güçlü, dev bütçeli ve büyük olanaklara sahip dev şirket ve otelleri arasında yapılan seçimde, hatıralara önem veren, kendinizi evinizde hissettiren, konforlu bir şehir oteli olan Güzel İzmir Oteli, 40 senedir Mehmet Necati Kurtural ve son 5 senedir hem Mehmet Necati Kurtural hemde kızı Sinem Kurtural tarafından yönetiliyor.

Sinem Kurtural Karakundakoğlu, ödül törenindeki konuşmasında, 1950 senesinde dedemiz tarafından kurulan Güzel İzmir Oteli dünya çapında kalite ödülü kazandı. 65 senedir günümüz şartlarına değişen dünyamıza paralel olarak otelimizde yenilikleri ve gelişimi ile kendini kanıtlamış olan otel varlığını devam ettirecektir.

“Otelimizde müşterilerine hizmet verirken, bir ev konforunda, samimi, güler yüzlü, kültürel değerlerini yansıtan, her zaman için müşteri memnuniyetini, güven ilkelerini ve elbette uluslararası kalite standartlarını temel alıyoruz. Misafirlerini bir müşteri olarak değil, bir dost olarak, ailemizden biri olarak görüyoruz, onlara Türk konuk severliği ile hizmet veriyoruz. Bu ödülün alınmasının da katkılarından dolayı, ailesine, personeline ve özellikte sadık dostları olan müşterilerine otel sahibi Reyhan Kurtural teşekkürlerini sundu.

Bir Cevap Yazın