EGE’DEN YENİ BİR MARKA DOĞUYOR

DSC_0082Bugüne kadar ev dışı tüketim alanında yatırım yapan Tezcan Un artık mutfaklara da girmeye başlıyor. Her iki pazarın da kendine özel yapısı ve etkileşim sahaları korunmaya devam ederken EGEM un piyasada pazara yönelik bakış açısını değiştirecek. EGEM un Türkiye pazarında sunacağı ürünler ve göstereceği faaliyetler ile sektöre ciddi anlamda inovasyon katkısı yapacak.
1991 yılından bu yana İzmir’de Tezcan Un olarak üretimde başarılı çalışmalara imza atan Haluk Tezcan, yaklaşık bir yıl önce EGEM un ile paket un pazarına girmeye karar verdiklerini söyledi. Bu kararı vermeden önce pek çok araştırma yaptıklarını ve bunlar sonucunda birçok bulgular elde ettiklerini de sözlerine ekleyen EGEM un Yönetim Kurulu Başkanı Haluk Tezcan, “ Bu çalışmalar ışığında pazara çözüm oluşturacak ürün ve yapı oluşturduk. Tüketici grubu, unun sağlıklı koşullarda üretilmesini istiyor. Bu bizim de olmazsa olmazımız. Bu işletme anlayışımız ISO 9001, ISO22000 ile belgelendirdik “ diye konuştu.

Türkiye’nin ilk katkısız unu EGEM un
Egem un Yönetim Kurulu Başkanı Haluk Tezcan, tüketiciler için en önemli konunun sağlıklı beslenme olduğunu söyleyerek EGEM unun Türkiye’nin ilk katkısız unu olduğunun müjdesini verdi. Tüketici grubunun alışılmışın aksine farklı ürün beklentilerinin bulunduğunu da söyleyen Tezcan “ EGEM un buğday unun yanı sıra çavdar unu, kepekli un ve köy unu çeşitleri ile pazara girmektedir. Ayrıca 2015 yılının başında ekmek miks çeşitleri ile horeka kanalına ve direkt tüketici pazarına girmeyi hedeflemektedir. Üretim tecrübemize istinaden çok tecrübeli bir saha ekibi ile tüketicilerin EGEM markalı ürünlere kolaylıkla ulaşabileceği bir organizasyon yapısı kurduk. EGEM markası kısa sürede Türkiye genelinde global olma yolunda ciddi adımlar atacaktır” dedi.

Eğitim Atölyeleri Kurulacak
Egem un Yönetim Kurulu Başkanı Haluk Tezcan güzel Ege’nin adını taşıyan markalarının sadece kar amacı güden bir kuruluş olmayacağını belirterek topluma katkı sağlayacak pek çok projeye öncülük yapacakları söyledi. Tezcan ilk proje olarak yeni iş kurmak isteyen küçük ve orta işletmeler için “Eğitim Atölyesi” projesini hayata geçireceklerini burada kadınlara yönelik çeşitli kurslar ile un ve un çeşitlerinden üretilen ürünlerle ilgili eğitim verileceğini anlattı.
Ekmek İsrafını Önlemeye Yönelik Seminerler Yapılacak
Ülkemizde günlük ekmek üretiminin yüzde 7-10 arasının çöpe atıldığının da altını çizen Haluk Tezcan, “ Kamu ve özel sektörle işbirliği yaparak çeşitli materyalle ve seminerlerle bu konuda toplumu eğiterek kampanyalar başlatacağız” dedi.

Bir Cevap Yazın