200 marka temsilcisi MaviBahçe’nin lansmanında buluştu

IMG_2066İzmir’de inşa edilen alışveriş merkezi MaviBahçe’nin kiralama lansmanında 200 marka temsilcisi biraraya geldi. Konsepti, konumu ve ulaşım kolaylığı ile markalardan ciddi talep alan AVM, Eylül 2014’te kapılarını aralayacak.

İzmir’de modanın ve alışverişin yeni merkezi olmaya hazırlanan MaviBahçe’de resmi kiralama dönemi başladı. İzmir’de düzenlenen lansmanda biraraya gelen Türkiye’nin bilinen 200 marka temsilcisi, projeye yoğun ilgi gösterdi. 55 bin metrekare kiralanabilir alanı olan AVM’nin şantiye alanını gezdikten sonra kendileri için özel olarak hazırlanmış mekanda projeyle ilgili bilgi alan marka yöneticileri, şimdiden mağaza yeri almak için sıraya girdi. Projede İzmir’de yer almayan markaların yanı sıra kendini kanıtlamış yerel markalara da yer verilecek.
Aylık ziyaretçi hedefi 1 milyon 200 bin

Balçova’da 1000 kişiye düşen AVM metrekaresi 1876 metrekare iken Mavişehir’i de içine alan Karşıyaka’da bu rakam 178 metrekareye kadar düşüyor. Hızla gelişmekte olan Mavişehir’de inşaatına başlanan MaviBahçe’ye 15 dakika yürüme mesafesinde 100 bin kişi yaşıyor. Bölge aynı zamanda konut projelerinin de yoğun olarak devam ettiği bir bölge olduğu için ziyaretçi potansiyeliyle de dikkat çekiyor. Projenin bulunduğu alan Mavişehir gibi yüksek gelir gurubunun yaşadığı bir yerin tam ortasında yer alırken bir yandan da Çiğli gibi orta gelirli yoğun bir nüfusun çok yakınında yer alıyor. Aylık 1 milyon 200 bin kişinin ziyaret etmesi hedeflenen AVM, 2014 Eylül ayında kapılarını açmaya hazırlanıyor.

“İzmir’de olmayan dünya markalarını getireceğiz”

Resmi kiralama döneminin eylülde başladığını belirten Opera Gayrimenkul Yönetim Kurulu Başkanı Selami Özel, Türkiye’nin bilinen markalarının yanı sıra yerel markalara da önemli ölçüde yer vereceklerini söyledi. İzmir’e hiç gelmemiş bazı tanınmış dünya markalarına en az yüzde 10 oranında yer vereceklerini dile getiren Özel, bölgedeki gelir kitlesinin çok geniş olduğuna dikkat çekerek şunları söyledi: “MaviBahçe projemiz bir yandan Mavişehir gibi yüksek gelir gurubunun yaşadığı bir yerin tam ortasında yer alırken bir yandan da Çiğli gibi daha mutevazı gelirli yoğun bir nüfusun çok yakınında. Dolayısıyla hem konsept hem de marka karması bu farklı gelir gruplarına göre kurgulandı.” Özel, İzmir’in ilk iMax sinema salonunun da MaviBahçe’ye geleceğini söyledi.

Hipermarket yerine pazar yeri

MaviBahçe projesinde diğer AVM’lerin aksine hipermarket olmayacak. Hem bölge esnafının hem de tanınmış markalarının ürünlerinin sergileneceği bir pazar yeri tasarlandı. Tamamen geleneksel olmasına özen gösterilen alanda İzmir’in kendini kanıtlamış yerel markalarına da yer verilecek. Pazar yerinde isteyen ziyaretçi pazar yerinde özel olarak hazırlanmış gurme alanlarda satın aldığı ürünü tatma şansı da bulacak.

Özel günler MaviBahçe’de kutlanacak

MaviBahçe projesi bir AVM’den çok bir kent meydanı olarak kurgulandı. Egeliler’in buluşma noktası olarak tasarlanan projede Yılbaşı gecesi gibi özel günlerin kutlanabileceği, büyük – küçük konserlerin düzenlenebileceği bir alt yapı hazırlanacak..

Bir Cevap Yazın