İletişim şöleni

[highlight color=”yellow”]Gediz Üniversitesi, İzmir Reklamcılar Derneği ile “İletişim Şenliği” düzenledi. Reklam ve halkla ilişkiler sektörünün önemli isimleri deneyimlerini paylaştı. Üç üniversiteden öğrencilerin katıldığı Kırmızı Reklam Ödülleri Yarışması da yapıldı, heyecan fırtınası esti.[/highlight]

Gediz Üniversitesi, iletişim şenliğine ev sahipliği yaptı. Halkla İlişkiler Kulübü ve İzmir Reklamcılar Derneği (İRD) işbirliğiyle “Ustalar Kampüste Buluşuyor” etkinliği gerçekleştirildi. Organizasyonun ilk gününde Reklamcılar Derneği Başkanı ve Ogilvy Türkiye Başkanı Aytül Özkan ile Orsa Stratejik İletişim Danışmanlığı Temsilcisi Salim Kadıbeşegil kürsüye çıktı. İkinci gün de DS Entegre İletişim Hizmetleri Kurucusu Deniz Abalıoğlu’yla, Kırmızı Reklam Ödülleri Koordinatörü Gürül Öğüt gençlerle buluştu, reklam ve halkla ilişkileri sektörlerini anlattı, bu alanda başarının tüyolarını verdi. Dolu dolu geçen programın finalinde Genç Canlı Kırmızı Reklam Ödülleri Yarışması düzenlendi. Geleceğin iletişimcilerinden ‘stajımın hakkını ver’ konusunu anlatacakları gazete reklam tasarımları hazırlamaları istendi, bir saat süre tanındı. Gediz, Ege ve Yaşar üniversitelerinden 60 öğrenci yaratıcılıklarını ortaya koydu, birbirinden çarpıcı çalışmalara imza attı. Aynı zamanda Hürriyet Gazetesi Reklam Grubu İletişim Koordinatörü olan Gürül Öğüt’ün yönetimindeki değerlendirmenin sonucunda Buket Kıcıman birinciliğe, Melike Kuşçu 2’nciliğe ulaştı. Mine Bağcı’yla Canberk Uyar da 3’üncülüğü paylaştı. Büyük sevinç yaşayan genç iletişimcilere ipad, dizüstü bilgisayar ve ipod hediye edildi.

Reklamın modası geçmez
Rektör Prof. Dr. Seyfullah Çevik, reklamcılık ve halkla ilişkiler sektöründe birçoğu İzmir’den yetişip Türkiye ve dünya çapında söz sahibi olan ustaları bir araya getirmenin mutluluğunu yaşadıklarını ifade etti. Prof. Dr. Çevik, “İletişimin önemi giderek daha çok artıyor. Daha az sorunsuz ve daha çok mutlu bir yaşamın yolu diyalogtan geçiyor, bunu yapacak olanlar da iletişimcilerdir” dedi. İRD Başkanı Murat Türkay da, “İletişimin ve reklamın gücü gelecekte daha da artacak. Öğrencileri o günlere hazırlamaya çalıştık, ustalardan çok değerli bilgiler aldılar” diye konuştu.

Bir Cevap Yazın